Poradca,informátor v oblasti:
životosprávy,zdravotných
ťažkostí,formovania postavy.
J-Synek2.jpg
Diviaky nad Nitricou 33
Mailom:fitness7@azet.sk
Telefonicky:0918490828
Po-Ne:8-20hod.

Pri objednávaní produktov napíšte do mailu okrem adresy
aj vaše telefónne číslo.
Objednávky príjimam:
Mailom : fitness7@azet.sk
Mobil:0918490828
Osobne po dohode
Poštovné sa pohybuje v rozmedzí:1,15-3,60 eur,
v objednávke nad 80 eur sa poštová služba neplatí,
v určitých prípadoch aj pri nižších objednávkach.
Odosielanie výrobkov:do 24hod./ak sú na sklade/

Pri objednávaní produktov napíšte do mailu okrem adresy
aj vaše telefónne číslo.

Jednou z najušľachtilejších činností je znižovanie bolesti a utrpenia druhým.

Vyrába sa to,čo kupujeme!

Technologicky spracované potraviny v nákupnom koši

Dnes trend nakupovania a spotreby sa značne odklonil od prirodzených
potravín (prvopotravín). Bežný Slovák minie mesačne okolo 200 -
300 eur na výživu a približne viac ako 70% nakúpených potravín je
už technologicky spracovaných. Do nákupných košíkoch hádžeme
polotovary rôzneho druhu od cereálií, cez konzervy až po sladkosti.
Dôvodov prečo tak činíme, máme všetci viac ako dosť. Prvým je
cena, druhým trvanlivosť a veľmi rozhoduje aj chuť. Mnohí
zákazníci chcú na výžive ušetriť, lenže výrobcovia chcú
každý rok dosahovať zisk, alebo aspoň nechcú byť v strate - čo je
pochopiteľné. Zákazník sa chce najesť najlacnejšie no zároveň
čo najchutnejšie a výrobcovia chcú predať. Ani jedna skupina bez
tej druhej by nedokázala existovať. Problém nastáva vtedy, keď
väčšina ľudí začne uprednostňovať cenu pred kvalitou. To
zhoršuje možnosti výberu aj pre tých ľudí, ktorí by si radi
zakúpili niečo kvalitnejšie ale nemajú na výber, pretože kvalitné
potraviny z trhu vytláčajú tie lacné, po ktorých je ďaleko
väčší dopyt. Dokonca aj cenová politika supermarketov nie je
predaju kvalitných produktov naklonená. Jednak sa rýchlejšie kazia a
marža pre zisk je nižšia ako u superlacných potravín, ktoré nie
len vyrábame, ale hlavne dovážame. Začarovaný kruh nemá začiatok
ani koniec ale jedno je isté.

Ak raz zákazník prestane kupovať to, čo výrobca / supermarket
ponúka, nastane dramatická zmena. Výrobca sa spamätá, odsleduje čo
iné začal zákazník nakupovať a prispôsobí sa trhovým náladám.
Začne vyrábať to, čo ľudia kupujú, aby predal i prežil. Srdcom
ekonomiky je zákazník, ktorý nakupuje. On platí a u koho zákazník
nenakúpil toho jednoducho "prepustil". To je nočnou morou pre
každého výrobcu potravín ale aj pre supermarkety, ktoré na to aby
prežili, potrebujú predať. Čo z toho vyplýva? Len to, že my
zákazníci máme veľkú moc, len o tom nevieme. To že sme všetci
spoločne "zblbnutí" reklamou a manipulovaní médiami či mýtami o
výžive, je stará známa pesnička. Tento článok je pokračovaním
série štyroch článkov o tom, ako môžeme spoločne dosiahnuť zmenu
v problematike stravovania k lepšiemu vlastným pričinením:

http://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/ktore-spracovane-potraviny-mozu-byt-uzitocne-3.html
Name
Email
Comment
Or visit this link