Poradca,informátor v oblasti:
životosprávy,zdravotných
ťažkostí,formovania postavy.
J-Synek2.jpg
Diviaky nad Nitricou 33
Mailom:fitness7@azet.sk
Telefonicky:0918490828
Po-Ne:8-20hod.

Pri objednávaní produktov napíšte do mailu okrem adresy
aj vaše telefónne číslo.
Objednávky príjimam:
Mailom : fitness7@azet.sk
Mobil:0918490828
Osobne po dohode
Poštovné sa pohybuje v rozmedzí:1,15-3,60 eur,
v objednávke nad 80 eur sa poštová služba neplatí,
v určitých prípadoch aj pri nižších objednávkach.
Odosielanie výrobkov:do 24hod./ak sú na sklade/

Pri objednávaní produktov napíšte do mailu okrem adresy
aj vaše telefónne číslo.

Jednou z najušľachtilejších činností je znižovanie bolesti a utrpenia druhým.

Výskum farma priemyslu

Fikcia či skutočnosť? Ako farmaceutické firmy falšujú výskumy
http://www.badatel.net/skandal-skolenie-farmaceutickej-firmy-ako-falsovat-vyskumy/

26/05/2014 autor: badatel 12 comments
podvody klinicke vyskumy

Určite ste už o tom čo to počuli.

Zatiaľ to však boli len nepotvrdené správy. Jedni tvrdili, že ide
o konšpiračné teórie, iní vraveli, že sú to výmysly, nejeden sa
zaprisahával, že sa jedná o otvorené lži.

Dnes sa to však celé potvrdilo.


Farmaceutické firmy a ich výskumníci sú nielen skorumpovaní,
nielen robia podvody pri klinických testoch, ale dokonca priamo a
vedome ohrozujú pacientov na zdraví a životoch.

Dnes vám prinášame dôkaz v podobe videa, na ktorom konzultant
školí zamestnancov farmaceutickej firmy, ako manipulovať a falšovať
klinické výskumy.



Ak tento článok náhodou čítate v práci alebo na mieste, kde nie
je možné prehrávať video, tuto je jeho prepis a preklad do
slovenčiny:

Školenie Pharma Consulting pre nemenovanú farmaceutickú firmu
Tak ja vám ďakujem, že ste si ma pozvali za Pharma Consulting. Dnes
som tu na to, aby sme si povedali ako robiť a ako nerobiť klinické
testy.

Máme zatiaľ stále tú výhodu, že klinické testy môžeme robiť
sami alebo ich aspoň ovplyvňovať.

Dohodneme sa ale na jednej veci a to, že v tejto oblasti budeme
držať všetci za jeden povraz. A že tuto, do tejto oblasti, sa nám
nebude vkrádať konkurenčný boj, pretože tým by sme sami seba
ohrozovali a naozaj by to ohrozilo celý náš biznis.

Prvou dôležitou vecou je „nie podvodom“. Človeka by totiž hneď
prvé napadlo, že keď tie klinické testy robíme my, takže ich ani
robiť nemusíme a môžeme si ich celé vymyslieť.

Nie, na to sa vždy príde. Naozaj je potrebné tie klinické testy v
skutočnosti aj robiť.

Ako vyberať ľudí na testovanie
Ďalšia vec…

Testujte svoj liek na abnormálne zdravých pacientoch. Samozrejme,
človeka hneď napadne, že najdôležitejšie na testovaní je to, na
kom to testujete. Vyberte si vždy pacientov, ktorí sú zdraví,
prípadne majú jednu, jedinú diagnózu.

Rozhodne nehľadajte komplikovanejšie prípady.

Samozrejme, žiadny dokonalý pacient, úplne dokonalý človek na
svete neexistuje. My máme tú výhodu, že máme prostriedky a čas.
Venujte naozaj veľké úsilie tomu, akú skupinu si pozvete – to je
veľmi dôležité.

Porovnávanie s iným produktom
Ďalšia vec je porovnávanie vášho produktu s iným produktom. Tak
samozrejme, nechcete si vybrať lepší produkt než je ten váš.

Pokiaľ sa to nedajbože stane, tak použijete také množstvo, aby ten
lepší produkt nefungoval.

Takže, buď dáte väčšie množstvo toho produktu, tým určite
dosiahnete väčšie množstvo vedľajších účinkov ako váš
produkt. Alebo dáte oveľa menšie množstvo toho produktu.

No a potom samozrejme ten lepší produkt nebude fungovať. Váš
produkt tak bude fungovať lepšie.

Toto všetko znie ako samé banálne veci. Na každú jednotlivo by
prišiel každý. Sila je v tom, že si musíme urobiť určitý
systém, nejaké pravidla hry, know-how, podľa ktorých pôjdeme
všetci.

Stanovenie ideálnej dĺžky výskumu
Ďalšou vecou v tomto know-how je stanovenie si ideálnej dĺžky
výskumu.

Jeden váš nemenovaný konkurent má ten zázračný liek na
chudnutie. Určite viete o čom hovorím, nebudem menovať. No a prvý
test im vychádzal veľmi zle, pretože liek mal negatívne účinky na
srdiečko.

Nie je to úplne dobré, no a tak sa ten test stopol a urobil sa
kratší test. V kratšom teste to vychádzalo skvelo. Dnes je produkt
na trhu a sami lepšie viete, koľko im zarába a vás to štve o to
viac.

Takže takýmto spôsobom je potreba pracovať!

Keď máte na začiatku negatívne výsledky, tak jednoducho ten test
predĺžite. A to by bolo, aby vám to raz nevyšlo…

No a keď máte pozitívne výsledky, tak testovanie proste ukončíte
v tom momente. Nebudete predsa čakať na tie negatívne, boli by ste
blázon.

Vytvorenie analýzy podskupín
Proste si zoberiete celú tu skupinu a rozsegmentujete si to, tak, aby
ste s tým potom mohli pracovať tak, ako potrebujete

Otázka z publika: Mohli by ste k tomu uviesť nejaký príklad?

Školiteľ pokračuje…

No tak, vytvorenie analýzy podskupín znamená, že keď robíte
napríklad testovanie na liek pre mužov a ženy od 30 do 60 rokov a
nevychádza vám to, tak si to rozsekáte napríklad po 5 rokoch.

Tiež rozlíšite mužov a ženy a napríklad prídete na to, že vám
to vychádza dobre len u segmentu ženy od 45 do 60.

Tak proste škrtnete celý ostatný výskum a použijete dáta len z
tej určitej jednej skupiny a nikdy už nikomu nepoviete, že ste robili
ten výskum aj v ostatných skupinách.

Tak máte jeden jediný klinický test, ktorý vychádza skvelo – to
je to, čo potrebujete.


Posledná záchrana – abstrakt
A poslednou záchranou je abstrakt. Ak by sa vám nedajbože stalo to,
že predsa len napriek tomu, že máte dobrých pacientov, že máte
správnu dĺžku výskumu, že aj keď to rozsegmentujete a tak
ďalej…

Proste, keď použijete všetok ten know-how a máte zlé výsledky,
potom najdôležitejšie zo všetkého je napísať dobý abstrakt do
tej klinickej štúdie. Pretože v akademickom prostredí sa aj tak nič
iné nečíta ako abstrakt a záver.

K tomu si prikrášlite nejaké čísla, zahltíte celú tú štúdiu
neprehľadnými tabuľkami, v abstrakte dáte návod ako tie dáta sa
vôbec majú čítať a v závere si to potvrdíte.

Je to pár riadkov a je to potom to, čo váš produkt dostane na trh.

Takže, to je pre začiatok úplne všetko, môžeme potom ísť ďalej
do podrobností a podebatovať. Ja vám teraz za Farma Consulting
ďakujem, dáme si prestávku na kávu a znovu sa tu stretneme za
štvrť hodiny.

Poznámka kampane
Myslíme, že príklad tohto školenia nepotrebuje komentár. To, čo v
ňom zaznelo nepochybne nie sú nejaké nevinné vyhlásenia.

Riadenie sa podobnými odporúčaniami je nielen vysoko nemorálne a
neetické, ale podľa nášho názoru nepochybne i trestné. Tu totiž
ide o zdravie a životy ľudí.

Je smutné, že polícia sa zaoberá malichernosťami, ako keď
napríklad nazveme ministra zahraničia poskokom a pätolizačom, no
ohrozovanie vlastných občanov ich nezaujíma.

Uvedené video je síce z Českej republiky, no nemyslíte si, že na
Slovensku je to o niečo iné.

Aj toto je jeden z ďalších dôkazov, že štátnej moci nejde o
blaho svojich občanov. O blaho poctivých ľudí platiacich dane a
zdravotné poistenia.

Nie, im ide len o vlastné blaho, o vlastné vrecká, o vlastný
prospech na úkor nás všetkých ostatných.

Záver
Máte aj vy nejaké skúsenosti s amorálnym správaním lekárov a
zástupcov farmaceutických firiem? Budeme radi ak sa s nami o ne
podelíte v komentároch.

Výskum farma priemyslu

Name
Email
Comment
Or visit this link